Måndag 3/2, Då är det dax att få fart på allt efter jul oh nyår,  Vi har hitta en lyft för verkstan väntar bara på svar från säljaren och jag hoppas ett elen är klar med belysning och allt ,

Ja det är ju lite stilla från mitten av December till Februari med jul och nyår, och inte vågar man be någon skicka något till Sverige under den tiden då det är kaos i alla omlastnings hubbar runt i Europa. 

Så vi kan få till det så vi får upp däcken från golvet samt ett litet loft kanske det blir med .

Det blir lite mer färg på väggarna med , Sedan ska Caddy´n göras klar så fort det går som chop car.

För i mitten slutet av Mars ska jag ner till bld Tyskland träffa Filip Stone  från Nafta Racing, sedan vidare mot Italien för besök hos Old School garage och Monster Garage som är grymma på trimma Abarth, så vi ska se vad vi kan komma fram till. Sedan för jag  samtal med ett väldigt intressant företag för samarbete. men det kommer mer om det om det blir en deal eller ej.

Men innan jag reser ner så ska bilen folieras få lite reklam snyggas till på med dubbfria vinterdäck besiktigas och och ja sedan ska db mottagningen fixas, nya stolar ska in med samt på sikt kommer det byggas en ny motor till den det lär bli en 2.0TDI med lite extra-

Så från Onsdag denna vecka kommer det bli mycket att göra samtidigt så ska det jobbas på Seat Endurance TDI 

På den ska motor ny turbo nya spridare, bygga om elsystem så det passar den nya ECU´n , DSG med paddel växling ska fås till

Airjack ska kopplas in bakvagnen ska byggas om sedan blir det att få till , Optimering av både ECU och TCU  och till sist full chassi justering  för  den bana vi ska köra på Mantorp 12/4  smed NE1  så det är bråda dagar.

Och jag ska även sätta ihop depå personal så som mekaniker tank personal mm


.



Populära inlägg