Seat 2.0TDI Endurance
Ja nu är det lite stilla i väntan på delar så som en ny westgate som inte ville vara med, har även beställt nya magnet paddel växel som ska vi ska bygga om det, så i väntan på det kanse jag ska se om jag inte kan kasta ut detta Siemens PPD1.2 system och i med Bosch EDC16U1 det blir lite om kopplande men mer möjligheter för Siemens når till i bästa fall runt 250Hp och är dyra, till Bosch så finns det mycket mera möjligheter och betydligt billigare.
Med knappt två veckor kvar för Anderstorp och NE1 lär jag inte bli klar då det är en hel del loggning för mjukvaran till motor kvar och jag vill även få lite snabbare respond i DSG från vi rör växel paddlen till att det händer något, men det dilemma vi haft med att lådan fick fnatt förut är fixat
Men med en seg start på detta race år med Seaten så finns det en hel del tävlingar att köra i både med NE1, NSCH/MSLS och STEC kanske Race4 fun med,
Så stay tune.